navbar


søndag den 21. oktober 2007

Tagged

Jeg er blevet tagged af Stine - Sikke en udfordring :o)

Regler: Link til den, som har tagget dig. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart! Giv udfordringen videre til 7 personer i slutningen af blogindlægget. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

Her er 7 sandheder om mig:

  1. Pt. får jeg ikke scrappet en disse
    - men bruger meget tid på at surfe rundt på jeres blogge!
  2. Jeg er gift med Claus, alias Ridder
    - og jeg er møg hamrende forkælet!
  3. Jeg er mor til Lasse (13 år) og Louis (10 år) og stedmor til Mads (12 år)
    - og jeg vil hellere lave sjov, end at skælde ud (ikke særligt pædagogisk!)
  4. Jeg har altid elsket at fotografere
    - og tager billeder af de mærkeligste ting!
  5. Hvis ikke jeg må gøre ting gennemført
    - så gider jeg slet ikke gå igang!
  6. Jeg elsker min gule sofa
    - men jeg kan ikke sidde i den, uden at pakke mig ind i et tæppe (selv om sommeren)!
  7. Jeg bliver depri af rod og uorden
    - men jeg er ikke særlig flink til at rydde op!

Udfordringen er hermed givet videre til:
Gitte - Cecilie - Lone - Lisbeth- Maria - Diana - Gurli

1 kommentar:

Lone sagde ...

Tak for udfordringen, og hyggeligt at besøge din blog ;-)
Vil straks linke til den fra min.
Hej fra
Lone