navbar


onsdag den 4. november 2009

Fødselsdagskort

Louis var til fødselsdag i sidste uge, hos en skolekammerat. De var inviteret ind i planetariet, hvor de så Up i 3D. Det var en kæmpe oplevelse...! Et par dage forinden, var vi i Fona og købe en gave til Jonathan... men han skulle selvfølgeligt også have et kort med. Louis tjekkede min dies-samling igennem - og vi blev enige om at lave et dykkerkort... da Jonathan er glad for svømmetimerne i skolen.

Kortet er et totalt lift af Boxofcolours "Under the Sea" - men jeg er dog så tilfreds med diverse detaljer, at jeg ydmyg fremviser min version af kortet.
Til kortet er brugt:
Karton fra Bazzill, akvarel blyanter fra Faber-Castell
Fra Quickutz samlingen er brugt følgende:
C-0180-D-REV - Diver, KS-0439 - Rocks, RS-0024 Grass


Weekenden gik med at male Frejas værelse, dog uden at hun vidste det. Selv var hun på weekend hos sin mor, og anede ikke uråd da hun tog afsted. Lørdag var jeg dog så uheldig, at jeg faldt ned af trappen, og slog mit haleben og ryg noget så forskrækkeligt.... Så min indsats i projektet var ikke særlig stor derefter. Desværre er detaljerne ikke kommet på plads... Derfor ingen billeder endnu... men du skal nok få lov til at få et kig indenfor, når de sidste finesser er færdige :o)

Pas godt på dig selv og dine...!
Og kig snart forbi igen :o)
... Engel...

4 kommentarer:

Jayne sagde ...

Super flot fortolkning :o)
nej syntes det er blevet et godt kort til en dreng.. og lækkere farver... Håber det går bedre med halebenet, det ikke en spøg :-(

Anonym sagde ...

Super dejligt kort.

Lone sagde ...

Lækkert lækkert kort. Har osse den die, glæder mig til at bruge den.
Go mandag aften til dig og dine ;-)

Gitte sagde ...

Hvor er det kort altså bare skønt. Den dies er jeg helt vild med.:)

Håber du har fået det bedre efter dit fald.:)
Du må ha' en rigtig skøn weekend.