navbar


lørdag den 15. maj 2010

Rulleskøjter & Solskin

I mangel på sol og varme, og dermed også legende børn på vejen - ja, så sad jeg igår og fik scrappet en gammel serie billeder af Louis og hans ven Sandeep. Det var dejligt at sidde der og arbejde, mens Manden så Ishockey i TV... Og det var helt rart at finde ind i den gamle rytme, og sidde og nusse og få elementerne på plads. (og prøve at abstrahere fra Freja, som sad og skrålede med på den samme sang (igen og igen) oppe på værelset) (Nemesis, hvis du læser mit tidligere indlæg...hihi)

Jeg har ikke så meget at tilføje, resultatet kommer her:

Til LOet er brugt:
Trouble Maker af Studio Flergs (alle papirer)
All About Him af Kristin Cronin-Barrow
Dude af Lliella Designs
Template set #32 af Cindy Schneider
Bad Sewing Machine - Dont Be Square af Traci Reed

I dag har min søde mor fødselsdag... så vi skal tilbringe eftermiddagen og aftenen i hendes dejlige selskab... Men i morgen eftermiddag, har jeg planlagt en rundtur på nettet... Jeg medbringer selv kaffen, men håber at hente lidt inspiration hos dig... Så på snarligt gensyn :o)

Knus
...Engel...


5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så sejt - super cool lo. De syninger er simpelthen fantastiske og passer perfekt til loet.
Ha´en god, men regnfuld:) lørdag.

Karina Beck sagde ...

Tak for din kommentar. Til gengæld laver du det flotteste digiscrap!
Du siger bare til, så kan du komme hjem til mig og stemple og så kan du hjælpe mig med digiscrap.. ; ) : )

Gitte sagde ...

Tillykke med din mor igår.:)
Ej hvor er det digi-LO bare flot, kanon med opsætningen og kanten rundt. Sidder her og savner sommervarmen...snøft.
*griner* ja den kender når ens teen sidder og skråler til en sang. Det var også min hobby som teen......øh gør det stadig...*gg*. Jeg vil lige sige at Mary Poppins var også min ynglings mucial som barn. Jeg var i bio med min mormor og se den, tror jeg sang hele vejen hjem..*gg* Chim Chim...;O) Tror jeg må ind og se den til efteråret.:)
Du må ha' en skøn uge
Knus

Charlie sagde ...

Til lykke med MOAR - og sikken en dejlig dreng og god kammerat. Jeg bliver lige overrasket over dine digiLO's hver gang - hold da maule hvor er du dygtig med de skygger osv. FINT FINT og godt minde. Knus

Margit sagde ...

WAUWWW... sikken et fantastisk sødt LO. Det stråler af venskab og tolerance... ***** fra mig!!
Næsegrus beundring for jer der kan lave digiLO...ikke at jeg tror jeg bider på den... vil hellere ha' det i hænderne... ;o)... med det ser F...... rigtig godt ud ;o)
Tak for din søde kommentar ;o)