navbar


onsdag den 6. februar 2008

Stolt Mor!

Jeg har egentlig en masse at fortælle om - men noget overskygger alt andet... Min ældste søn (han er 13 år) sad igår og rodede på sin pc i nogle timer. Jeg vidste godt, at det var noget med at lave noget i Windows movie maker - men ikke helt hvad.

Og efter et par timer kom han og bad om hjælp. Han havde lavet en præsentation - som han gerne ville uploade på YouTube... men han vidste ikke hvordan. jeg hjalp en lille smule, fordi medieformatet var forkert - men resten klarede han selv...

Det er hans første forsøg overhovedet - så jeg synes faktisk at det er blevet super flot - så lige nu er jeg en altoverskyggende MEGET STOLT MOR!

3 kommentarer:

Susanne sagde ...

Super flot lavet og han må være en dreng der tænker over hvad der foregår i vores verden.
Forstår godt du er stolt.

Charlie sagde ...

Dejligt med nyt på din blog, UHA jeg har kigget forbi mange gange siden 4.12. OG SIKKEN en klog dreng du har - fint emne og flot lavet. Ham kan jeg godt forstå du er stolt af.

Anonym sagde ...

Tænk at børn og teenagere, skal rende rundt og tænke på sådan noget.Pyha. Det er fedt at din knægt har lavet den film,så man ved havd der foregår i deres sind ;O), og flot er den jo også. Skulderklap til knægten for flot arb. med filmen :O)