navbar


søndag den 25. juli 2010

Fars Dag

Her har været stille på bloggen... Mest fordi vi har haft travlt med alt muligt andet. Jeg har haft fødselsdag, og holdt den for familien. Og vi er igang med den helt store gennemgang af 1. salen. Louis har fået mindre værelse, Mads er flyttet ind hos Lasse, Frejas værelse er blevet renoveret... Og vi skal atter have et soveværelse (Tak Gud i det høje, du har hørt mine bønner!)

Men i dag har jeg sneget mig til at scrappe. Som I ved, plejer jeg at scrappe, når manden ser fodbold i tv. I dag har der været Brøndby kamp... så jeg har kreeret dette LO:

Til Layoutet er brugt:

Cindys layered template set 62 af Cindy Schneider
Papirer, Overskrift og bling bling er alle fra Daydream Believer af Kristin Cronin-Barrow
Blomsterne er alle fra Where Flowers Grow af Kristin Cronin-Barrow
Grønt prikket bånd er fra Love is in the Air af Kristin Cronin-Barrow
Sommerfuglen er fra Just Breathe af Kristin Cronin-Barrow
Blomstermidten er fra Waiting in the Rain af Shawna Clingerman
Alpha Beads er fra Pattie Knox

Jeg har haft gang i så mange elementer til dette Layout, at min pc næsten var ved at give op i processen. På et tidspunkt lukkede den selv ned...heldigvis havde jeg lige trykket gem... så jeg mistede ikke noget...

Men det var dejligt at få scrappet lidt...Og endeligt få vist noget her på siden... Men de næste par dage skal gå med at finde den rigtige farve til soveværelset... og forhåbentligt ende med en indretning af vores nye oase...

Har for øvrigt glemt at fortælle, at vi har fået nye familiemedlemmer. 2 stk. skildpaddeunger på ca. 1 år. De er på størrelse med en af dem fra Toms... blot har vores hovede og ben som kommer udenfor i solen.... Behøver jeg at fortælle, at de er SÅ SØDE...(og det kommer fra en mor, som absolut ikke kan fordrage reptiler og dyr i den kategori...!!!)

Vores ferie startede for øvrigt fredag eftermiddag... SKØØNT! Og i dag har jeg været på en hyggelig tur til Den Hirchsprungske Samling sammen med min svigermor. Lige for tiden har de en udstilling med mesteværker fra Ribe museum. Her kan man blandt andet nyde synet af "En Barnedåb" af Michael Ancher... Og det er et fantastisk flot museum... Afgjort et besøg værd...!

Nyd solen og sommeren.

Knus
...Engel...

5 kommentarer:

Thanni sagde ...

Dejligt når det går fremad med renovering/nyindretning - kan godt forstå du glæder dig til dit soveværelse ;D
Hvor er det et super skønt layout du har lavet, det hele går simpelthen op i en højere enhed.
...hvordan er det nu man siger ??..alle dyrebørn er søde ;D
....ved nu ikke helt om jeg kan tilslutte mig den ting *G*

Thanni sagde ...

....hov..lige et lille spørgsmål: hvor stor er din header på bloggen ?
Jeg ville nemlig gerne lave en selv, men kan ikke lige gennemskue hvor stor den skal være for at fylde som din gør. :)

Charlie sagde ...

Hej og allerførst forsinket TIL LYKKE til dig. Skønt LO af din søde mand og ja man er da en helt af dimensioner med 4 teenagere i huset (gælder jer begge). =0)
Glæder mig til at se fotos af det færdige soveværelse - sådan et kan man da ikke undvære hvis man skal lade op til en ny dag.

Margit sagde ...

Super dejligt LO af din mand. Og sikken en dejlig tekst... man tænker det jo ofte, men sætter ikke så tit ordene på papir... men det har du jo fået gjort nu.
Endelig et soveværelse...??? Har aldrig tænkt på, at man kunne undvære sådan et... ;o)
Trods "kun" tre teenagere i en (laaaang) årrække, har vi altid haft så'n ét... Det var jo dertil man kunne lukke døren når man ABSOLUT havde brug for FRED!!!
=0)
Dyrebørnene LYDER søde... men lad det være med det ;o)
Knus og god ferie...

Thanni sagde ...

Tak for "målene" - og ja tak, det er ikke helt utænkeligt at jeg vender tilbage med spørgsmål ;D ...man er jo ikke ligefrem nogen ørn hverken udi digi-noget-som helst eller html...men sjovt er det nu at pusle med ;)....og så ligger der jo heldigvis rigtig mange fine tutorials derude til os dummies *G*