navbar


onsdag den 30. juni 2010

Forfatter!

Igår morges skulle jeg sidde og vente på en håndværker, som skulle skifte vores vandmåler... Jeg HADER at vente... det er et barndoms traume, hvor jeg altid sad og ventede 3-4-5 timer på at min far skulle komme og hente mig, når jeg skulle på weekend - og han var mildest talt en skovl til at holde sine aftaler.... Så når jeg skal vente gennem længere tid på nogen - så kan jeg for mit indre blik, se potteplanterne min mor havde i køkkenvinduet (hvor jeg typisk sad) og fornemme følelsen af at sidde med mit vækkeur i hånden (Hvor jeg spolede tiden baglæns, så han i princippet ikke kom for sent...) I mit voksenliv, er jeg bare ikke så overbærende at jeg føler længsel, jeg bliver bare godt og grundig irriteret...!

Nå, men den omtalte håndværker, skulle komme i tidsrummet mellem kl. 7.00 - 11.00, og ikke noget nærmere specifikt.... Da jeg jo skal på job, kom min søde mor og afløste mig omkring 8.30. Men eftersom jeg stod op kl. 5.oo og drak kaffe med min mand, som kørte 5.30 - ja så havde jeg rigeligt med tid til at indstille mig på min venteposition - og fik den geniale ide, at fordrive tiden med at scrappe.

Og for første gang i historien, vidste jeg inden for 2 minutter, hvilke billeder der skulle scrappes.. (måske jeg skulle prøve denne løsning lidt oftere :o) ) Og Værs'go, her er kreationen:

Til LOet er brugt:
Papirer og elementer - Dear Diary af Kristin Cronin-Barrow
Stjerner og overskrift - All about him af Kristin Cronin-Barrow
Template nr. 60 af Cindy Schneider
teksten er skrevet med fonten Sweetheart

Lasse tilbragte sidste efterårsferie på Brønderslev Forfatterskole, hvor han var en tur på Fanø sammen med 30 unge forfatterspirer. Alene det at han blev udvalgt blandt omkring 120 ansøgere, var en stor bedrift. Selve opholdet var en KÆMPE succes. Og han kom træt, glad og inspireret hjem.... (Han sov ca 15 timer i træk, da han gik i seng...) Resultatet blev en bog, hvor alle deltagerne havde bidraget med et eller flere indlæg... Da det blev muligt, købte den stolte mor MAX antal bøger pr forfatter, uden at fortælle den unge mand om det.

Og da pakken kom, og han åbnede den - fik jeg disse skønne billeder - af en milepæl som vil få stor betydning i Lasses personlige historie...!

Jeg håber at du kan lide resultatet - konstruktiv kritik modtages gerne :o)

Ha' en skøn onsdag
- inden længe er det atter weekend...!
Og tusind tak for besøget :o)

Knus
...Engel...

7 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hold nu op for et skønt LO! :)..dit valg af pynt og detaljer er så godt til billederne og historien bag!..og så kan journalingen jo dårligt være sat bedre op til lige præcis det emne! :)...og så skinner den stolte mor jo heldigvis ret tydeligt igennem ;)
....jamen det kan jo godt være du skal scrappe når du venter - det ser jo ud til at det gi'r et super resultat ;D

Charlie sagde ...

Sikken et dejligt minde og dygtig søn. Nogle gode morgentimer der blev fornuftigt brugt og ikke endte med "Mord på håndværker" håber jeg - medmindre sønnike skal være krimiforfatter?? =0) TAK for din kommentar og for at du også vil være med til OSH. Og JEPS du kan godt bruge Glossy Accent.

Anonym sagde ...

Super lækkert lo. Elsker detaljerne med skrift på titelbogstaverne og at journal er skrevet i en bog.

Karina Beck sagde ...

Rigtig flot Digiscrap Og et godt minde at have senere.

Gitte sagde ...

Wow - det er da vildt, at han sådan gerne vil være forfatter og også har evnerne. Måske han engang bliver min sommerlæsning under parasollen. Men held og lykke fremover.

Han har det jo så ikke helt fra fremmede. Du er også rigtig god til at beskrive dit liv i og omkring dig.

Et skønt LO, der jo bare fortæller en dejlig oplevelse.

Margit sagde ...

Vildt spændende projekt... og han må da ha' talent, når man bliver valgt blandt så mange...
Tak for din komm. og dit fif... desværre virker det ikke... men jeg kan jo ikke pille skinnen af (eller MÅ ikke)... den sidder med borrebånd og fylder en del... så måske derfor det ikke "klistrer"... =0)
men tak for tippet... det var et forsøg værd.
God week-end.

Gitte sagde ...

Ej Heidi hvor er det LO bare et skønt LO du har lavet af forfatterspiren. :) Lækre detaljer, farver, opsætning...jeg er vild med det hele.:)
Jeg kan godt forstå at du er megastolt af sønnen. Det er sejt gået at han er blevet valgt ud af så mange. Men han har det jo ikke fra fremmede, det med ord.:)
Tak for dine søde kommentarer på min blog:)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend
Knus