navbar


torsdag den 7. august 2008

{Kajak}

Hvert år tilbydes vores børn en række af aktiviteter i sommerferien, og kataloget ser vi frem til at modtage med glæde... så sidder jeg der med drengene og kigger på alle de spændende ting som man kan prøve i år. En aktivitet strækker sig over en uge, med nogle timers aktivitet hver dag.

Sidste år meldte Louis sig til Kajak, og jeg har længe ønsket at scrappe disse billeder. Nu kom ånden så endeligt over mig - og jeg er faktisk selv rimeligt tilfreds med resultatet. Mine layouts er ofte meget "ensfarvede" - så jeg har forsøgt at udfordre mig selv til noget mere "pang" og farver-striber... Hvilket gav mig en del kvaler under den kreative proces... Men nogle gange skal man prøve noget nyt - og jeg overlevede jo :o)


Til Layoutet er brugt Boys World og
overskriften og stjernerne er Freebies fra Free Digital Scrapbooking.


Tak fordi du kiggede med... :o)

3 kommentarer:

Stine66 sagde ...

HELDIGVIS overlevede du, og du fik da lavet nogen ret fede Lo's

MH72 sagde ...

Det ser helt vildt godt ud med cirklerne... det må liftes :-)

Lone sagde ...

Glad for at du overlevede...;-) Men for pokker da hvor er det nogle flotte lo's. Ser super ud med pangfarver, og det ser vildt godt ud med de der cirkler.