navbar


torsdag den 27. november 2008

Jule udfordring...

De fleste af os scrappere elsker en god udfordring - og modtagne awards pryder generelt vores blogs...

Så jeg tænkte, at det kunne være sjovt at lave et mærke til årets juleudfordring - og det er selvfølgeligt hermed gjort...

Så vær med i årets juleudfordring, med at inspirere andre med dine juletraditioner. Prøv så vidt muligt dagligt, i december, at beskriv eller illustrer med billeder, hvad du har gjort i dag for at fejre julen... Send blot en kommentar i indlægget her, og skriv at du gerne vil være med til lidt sjov. Så sætter jeg et link til din blog - ude under juleudfordringen 2008 - og så er det nemt for alle at se hvem der er med.

For at vise alle andre, at du er med i udfordringen, så sæt dette billede på din blog :o)
Filen kan også hentes som png-fil her: Opfordrer du andre til at være med, så husk lige at linke til indlægget her, så vi er sikre på at have en opdateret linkliste til juleudfordringen 2008.

Jeg håber, at I er en masse som har lyst til at være med - og glæder mig rigtig meget til at se hvad I får kreeret i julen, og hvordan i fejrer denne skønne højtid :o)

Tak fordi du kiggede med - Kom snart igen!

6 kommentarer:

Stine66 sagde ...

JEG ER MEEEEEEDDDDDD og sikken et KANON billede det skal bare på min blog - hele december...

Mutte sagde ...

Jeg er med.Jeg gjorde også sidste år, det er rigtig morsomt. Så nu ender det jo nok med at blive en tradition.

Gitte sagde ...

Jeg vil også være med. Det lyder rigtig hyggeligt.:)
Jeg ligger billedet på min blog imorgen.
forsat god aften. :)

Anne Bente sagde ...

jeg er helt bestemt med:)

Betina sagde ...

Ja så pryder det fine julebillde også min blog, og jeg tager udfordringen op, med et stort smil....jeg æææælsker julen, og alt hvad dertil hører :O)
Kanon idé Engel

Heidi sagde ...

Jeg er også med :)
Måske ikke hver dag, men jeg prøver at følge med :)
rigtig hyggelig idé