navbar


fredag den 6. februar 2009

Musik

Fodbold er guds gave til scrappende kvinder!! Sikke en masse jeg kan nå, bare fordi de viser en masse sport i TV, som manden gerne vil følge... så kan jeg nemlig sidde i ro og mag ved pcen og være kreativ :o)

Jeg skulle prøve at udfordre mig selv... Prøve at lave et LO som ikke var lavet ud fra en template... Men prøve ligesom at lave det fra bunden - helt selv. Med inspiration fra Janet Phillips, som er superkvinden bag The Daily Digi, har jeg scrapliftet dette LO:

Siden handler om en sjov dag, hvor min 11-årige søn Louis kommer og beder om at få lagt musik på sin nye mobiltelefon. Efterfølgende tager han mobilen med ud, hvor han skal stå på streetboard og høre musik.. Da jeg lidt senere kommer ud, render han med mobilen om halsen, Højttalere koblet til, som holdes oppe ved ørerne... og lyttede og smådansede på fortovet.
- Det så bare så sjovt ud... og måtte selvfølgeligt foreviges :o)


Til Layoutet er brugt:

Papir og Elementer - Trouble Maker - Studio Flergs
zig zag syning - Beach Time - Isyndra

Jeg håber at I alle får en super skøn Weekend!!
Tak fordi du kigger med her på min side :o)

3 kommentarer:

Gitte sagde ...

Et kanon sejt drengeLO. Super opsætning. Et godt billede.
Ja sådan nogel billeder af ens børn skal bare foreviges. De dag kommer jo ikke tilbage. :)
Ih jeg glæder mig til at komme igang med at digiscrappe. Jeg bliver helt inspireret når jeg ser dine LO's. De er super flotte.:)
Jeg håber der kommer noget mere sport på tv'et i weekenden. ;o)
Du må ha' en rigtig god weekend.

troll13 sagde ...

Wow det er flot. Både farver og opsætning, super drenget. Fedt med sådanne billeder når der er en historie tilknyttet ;o)

Charlotte Ravn sagde ...

Super sejt drenge LO, rigtig lækkre farver og opsætning og sikke et herligt billede af en glad dreng :)