navbar


søndag den 1. februar 2009

Nektarin Marmelade

Har igennem længere tid haft et stort ønske om at lave et LO om min mands' nektarin marmelade. Han laver den i efteråret, når nektariner er til at betale - og fylder vores køleskab med denne gudespise...

Når den er at finde i køleskabet, står alt andet marmelade urørt hen - og han når som regel at lave 2-3 portioner inden de atter stiger i pris... Nu er det ikke ligefrem Nektarin-sæson. Men jeg længes efter den søde duft fra køkkenet, som indikerer, at processen er igang...

Og så fik jeg en super mail fra Sweet Shoppe Designs. De fejrer 3 års fødselsdag og har 3o procent rabat på alle deres varer de nærmeste par dage. I deres sortiment findes flere pakker som jeg har gået og sukket efter - og i disse økonomiske krisetider, kan man jo kun tillade sig at shoppe med rabat.

Så jeg har shoppet - og var nødt til at prøve mine nye indkøb - og her er resultatet :o)

Til Layoutet er brugt:

Page Template - Jen Caputo
Papers - Fresh Squeezed - KristinCB Designs
Elements - Cozy Kitchen - KristinCB Desings

Jeg håber at I alle har haft en super skøn weekend.
Min nat skal bruges på at se supebowl, så jeg har helidgvis fri i morgen - skønt..

Tusind tak fordi du kiggede forbi..!

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Et super flot LO Kanon opsætning. Det ser godt ud med splatterne på LO'et. :)
Jeg har godt ikke prøvet at smage nektarin marmelade. Men jeg kan godt lidt nektariner så måske skulle det afprøves. Så jeg tror jeg vil låne opskriften. Tak for den.
Du må forsat ha' en rigtig god søndag aften.