navbar


søndag den 25. januar 2009

En anbefaling...

Igår havde min mand og jeg, for første gang i meget lang tid, en lørdag aften helt for os selv... Og vi kom i tanke om, at vi ikke kunne huske, hvornår vi sidst havde været i biografen, kun os to...

En hurtig surfen rundt på Kino.dk - og billetterne var reserveret... Og vores forventninger blev indfriet og mere til... Vi var inde og se "Flugten" - Instrueret af Kathrine Windfeld, og med Iben Hjejle og Lars Mikkelsen i hovedrollerne.... Den unge Nazir spilles overbevisende af Faigh Zamani - og Historien er både gribende, actionfyldt og giver stof til eftertanke...


Så uanset hvad du mener om de danske troppers tilstedeværelse i Afgahnistan, eller om flygtninge i de danske asylcentre - Så giver filmen dig en indsigt i, hvordan verden ser ud fra begge sider - og giver dig stof til eftertanke omkring dine egne meninger på området..

Flugten er en film, som ganske afgjort er værd at se
- og min anbefaling er hermed givet videre!!

3 kommentarer:

troll13 sagde ...

Tak for anbefalingen :o)

Det er altid dejligt at komme og besøge din blog med alle dine skønne ting, jeg har derfor valgt at give dig en Award, samt en udfordring. Så kig på min blog ;o)

Gitte sagde ...

Tak for anbefalingen. Det er altid rart at høre, hvad andre mener om en film inden man ser den.

Jeg har givet dig en award, som ligger på min blog.

Gitte sagde ...

Ja mange tak for anbefalingen. De klip jeg har set, virker rigtig spændende. Men det er jo rart at høre fra andre som har set filmen,at den er god. :)
Du må ha' en rigtig god dag.