navbar


tirsdag den 20. januar 2009

Funny Boy

Sad i aftes, mens manden så håndbold, og susede rundt i billedsamlingen... Fandt disse tre, fra en "luftetur" af ungerne den 30. december 08. Om aftenen skulle vi til min svigerinde og spise - og oven på julen, var de meget energiske, og trængte til at brænde noget krudt af.

Jeg hev dem derfor ud i kulden, med en pakke brød under armen - og afsted gik det på en god vandretur ned til indsøerne, hvor ænder og svaner blev fodret... De var glade for vores besøg, for store områder af indsøerne var frosset til, og fuglene måtte gå oppe på isen.

Som altid havde jeg kameraet med, og undervejs gav Mads den pludseligt hele armen, af uvisse årsager. Gudskelov fik jeg øjeblikket foreviget - og denne side er blevet resultatet... Mads kan stadig pludseligt slå over i fjolleri - og med en 14 års fødselsdag i den nærmeste fremtid - ja så er det jo et spørgsmål om, hvor længe vi får lov til at beholde denne side af ham. Jeg værdsætter i hvert fald hans evne til at få mig til at le...

Til siden er brugt:

Page Template - Jen Caputo
Papers - In Love with you - Verena Karolyi Designs
Alpha - Midnight Star - KristinCB Designs
Footprints - Boys world - DSA Team
Tag - Boys World - DSA Team
Flair - Megan Farrow

Tak fordi du kiggede med - Jeg håber du får en dejlig dag.. !
På Gensyn


Ingen kommentarer: