navbar


søndag den 3. maj 2009

Stil

Et dobbelt Layout med overskriften stil... men i virkeligheden handler det nok mere om personlighed og udtryksform. Og siden er selvsagt til Freja - idet hun med sin alder og baggrund, roder meget med begrebet...

Med bekymring ser jeg hende surfe rundt på nettet... eno, punk og cyber er søgeordene, og frem springer billeder af meget dystre personer - med sortfarvede øjne og piercinger alle vegne. Ikke just mit indtryk af en glad teenager med mod på livet... Og det er jo i bund og grund det jeg ønkser for hende...

Så da hun kom hjem, og ønskede at farve sit hår, startede kompromiets kunst... Det er i orden at eksperimentere, og vi har vel alle rendt rundt med helt forkert hårfarve, på et tidspunkt i vores liv... meen.. grænsen gik ved forvandlingen fra blond til sort... specielt fordi jeg ved, at hun aldrig ser sig selv i øjnene i spejlet...

Så kompromiet blev en kastanjebrun skyllefarve, som i hendes lyse hår ikke blev så mørk endda... og som automatisk bliver vasket ud over tid... Piercingen må hun drømme om, og punktøjet må hun spare op til.. hvilket er svært, når man som Freja har indopereret mobilen i hånden, og ofte må hælde en hel del af lommepengene ind på den konto. Men ikke desto mindre et scrapminde værd...

Til Siden er brugt:
Dobbelt Template fra Pagemaps
Natural Beauty by Kristin Cronin-Barrow
hegnet er fra my Happy Garden by Kristin Cronin-Barrow
Skiltet er fra Easter fun by Lliella Designs
Sommerfuglene er fra Taste of Summer fra Digital Scrapbook Art

Jeg har omtrent brugt hele dagen på denne side... så jeg har min tvivl om jeg bliver færdig med min målsætning. Specielt fordi jeg ikke har nogen anelse om, hvad jeg skal scrappe som det sidste... Når man har kæmpe bunker af uscrappede begivenheder liggende, så har man jo den luksus, ikke at kunne beslutte sig, når man skal igang :o)


Nå, men ikke mere sludder - det bliver jeg jo ikke færdig af...
blot en ny status :o)

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det er ikke let at være teenager - og forsøge at finde ud af hvem man er..eller burde være efter egen mening, og såmænd heller ikke let at være forælder til sådan en størrelse ;)
...smukt LO og især teksten :)...og selvfølgelig skal sådan et forvandlingsøjeblik scrappes ;)

Charlie sagde ...

SE jeg læser også bagud her hos dig, når jeg kan se jeg er gået glip af noget. Og jeg bliver så varm og glad indeni når jeg læser om F og jeres liv sammen. Det var et fint kompromis og det klæder hende uden at virke dystert på nogen måde. Fin opsætning (jeg kan jo også godt lide dobbeltLO) og dejlig tekst igen.

Fru Sund sagde ...

Åh, hvor kan jeg huske den periode, som F nu går igennem.. Det er svært at finde ud af hvem man er, og hvem man gerne vil være..
Super flot lo!