navbar


lørdag den 2. maj 2009

International Scrapbooking Day

I dag er international Scrapbooking Day - og diverse shops bugner med store rabatter... og med finanskrise og det hele, så er det vist i dag, vi kan tillade os at shoppe lidt piger - for det er jo med rabat :o)

Jeg har besluttet mig for, at Dagen skal fejres med en udfordring til mig selv. (Og eftersom jeg ikke har fået scrappet så meget på det sidste, så har jeg noget at indhente...) Så inden søndag aften, skal jeg kreere 4 Sider, hvoraf minimum 1 skal være en dobbeltside! Og jeg skal have dem uploadet her på bloggen inden søndag kl. 20.00!

Har du givet dig selv en udfordring? Eller har du lyst til at være med? Jeg satser på løbende at uploade siderne... så du er velkommen til at kigge forbi i løbet af weekenden, og se om jeg når i mål :o)

Håber du får en super skøn weekend! Og en inspirerende Scrapbooking Day..!

Ingen kommentarer: