navbar


fredag den 7. januar 2011

kakao efter shoppingtur

Vejret er spøjst og humøret lunefuldt, så jeg ville blot lige vise en side, som jeg scrappede mellem jul og nytår. Jeg tænkte at dagen i dag kun er til at drikke kakao - og kom i tanke om, at jeg jo slet ikke havde vist denne side....

Brugt til dette Layout:
Half a pack - set 5 af Cindy Schneider
Cooking Cookies af Mary Fran
Bad sewing machine - dont be square 2 af Traci Reed
Mallowbits af Darcy Baldwin
Teksten er Caflish script pro (følger med Adobe Photoshop)

Jeg håber, at du får en rigtig skøn weekend!

Knus
...Engel...

7 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej du - SKØN side og næsten 6 år yngre drenge - UHA tiden går/løber. Ja det er en SKØN drik - godt vi fik indført den i Danmark - meget bedre end kakao med flødeskum som vi fik som børn. Enig mht vejret - jeg har prøvet at annullere min leverance af sne - men det er åbenbart svært! Skønne digiting du har brugt. Tak for kigget og god weekend

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super super skøn LO. Hvor har du fanget stemningen utroligt godt med de små figurer, ( er det die eller noget du har klippet ud )herlige farver. Skønne billeder af dine drenge

Ha en dejlig weekend

Jayne sagde ...

Ja det rigtig kakao vejr... og hvor er det skønne billeder, som du har fået sat godt op på dit LO.. Du altså fantastik til digi.. Laver du kun digi LO ??? Troede i starten at det var alm. LO.. hi hi
kommer du på nogen af scrap messerne ??

Håber i er kommet godt igennem julen og nytåret. og glæder mig til at følge dig hele 2011..
Rigtig god weekend
knus Jayne

Anonym sagde ...

Wau hvor er det flot!! Skønne farver og opsætning :O)

Pia sagde ...

wow super lækkert, sødt med de små kopper

Karina Beck sagde ...

Flot sat sammen og søde elementer. Det er også kakaovejr i dag. ; )
Rigtig god weekend til dig og familien.

Annette / aka sagde ...

Det er bare så flot og gennemført det hele. Skønt digiscrap med så mange små fine detaljer og dejlige farver.
Ja det kunne have været rart med en cacaodag....hvis man ikke skulle i byen - det meste af dagen. Og til cancerkort-corp i morgen....så cacaoen må vente.
Fortsat god weekend til dig.