navbar


lørdag den 20. juni 2009

Bryllupsdagskort

Min svoger og svigerinde har bryllupsdag i næste uge, og jeg fik lyst til at kreere dem et personligt kort... Og jeg tør godt allerede nu, uploade det her, for jeg ved med garanti, at de ikke sådan lige kommer forbi denne side - så der er ingen fare for, at jeg spolerer overraskelsen... Så her er hvad jeg har brugt lørdag formiddag på:

Og her er så et par close-up af detaljerne:

For at kunne lave kortet, har jeg brugt følgende materialer:
Karton fra Bazzill, Papiret er Sweet Strawberry fra DCWV
Følgende Quickutz dies er brugt:
REV-0203-S - Champagne, RS-0047 - Heart, RS-0085 - Dove,
RS-0352 - Tags (mini), KS-0451 - Rose Bud, RS-0440 - Leaves
Spellbinders Nestabilities, Rangers Glossy Accents

Forhåbentlig har I alle en super skøn weekend.
Tak for besøget - kom snart igen :o)
...Engel...

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

Ih hvor er det altså bare et smukt kort. Mums nogle skønne QKdetaljer du har på. :) Det kort bliver de helt sikkert rigtig glad for. :)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend.:)

Anonym sagde ...

Hvilke fantastisk kort. Så flot.

Thanni sagde ...

Superflot kort du har lavet - og med så mange skønne detaljer :)

Charlie sagde ...

Den die kunne jeg heller ikke "leve uden". Så tak for inspirationen - det er et skønt kort. God ide med den "skæve" åbning - det kan jeg så godt lide på kort.

Mette sagde ...

Hvor er det bare et super lækkert kort, håber de sætter pris på det.