navbar


onsdag den 13. januar 2010

Indlægget uden overskrift...

Min kære svigerinde havde fødselsdag igår... Og jeg havde i den anledning lavet hende et kort og sendt med posten... Om det nåede frem i tide, ved jeg ikke - for senere på dagen fik vi den kedelige meddelelse om, at min mands Farmor var sovet lige så stille ind... Så mange af de ting jeg havde planer om, røg naturligt i vasken... Blandt andet dette indlæg....

Claus var på Fyn, hos sine forældre, da beskeden kom - idet han skulle til Kemi-eksamen i dag... og derfor skulle have tid til forberedelse og at slappe af. Jeg var herhjemme med ungerne - og skulle samtidigt have Lasse klar til et uddannelses-arrangement om aftenen, som skulle gennemføres... så den triste nyhed sank først rigtigt, da jeg krøb under dynen... ikke særligt fedt, når man ligger helt alene :o(

...En ringe trøst er det dog, at hun har haft et skønt og indholdsrigt liv - og til det sidste var positiv og glad (omend en del glemsom)... Og jeg er rigtig glad for, at jeg fik lokket hende med til, at blive fotograferet sammen med Claus, da vi besøgte hende i begyndelsen af September - billeder, der i dag er aldeles uundværlige og særligt betydningsfulde... En af de nærmeste dage, vil jeg sætte det frem i en ramme - og mindes hendes smil, og skønne glimt i øjet... (og savne hende forfærldeligt...!)

Men Uddannelsesarrangementet forløb rigtig fint.. og Lasse kom lidt i fokus på fremtiden... Og jeg fik et bedre overblik over, hvad vi skal have fokus på i den nærmeste tid, hvad angår hans uddannelsesvalg og fremtidige skole... Hvilket jo altid er rart... Og jeg synes, trods begivenhederne, at jeg vil vise kortet alligevel... Farmor var en glad modtager af mine kreationer.. og hun ville også have værdsat dette:


Til kortet er brugt følgende:
Fra Quickutz Online Store: Tree 0608
Quickutz Dies: RS-0024 - Grass og RS-0201 - Leaf (mini)
Katten er fra My Funny Valentine, af Laurie Furnell
Baggrundskortet er karton fra Bazzill

Afslutningsvis skal det fortælles, at Claus var til Kemi-eksamen i dag - og klarede det med bravour! Man kan godt komme stolt og selvtilfreds hjem, når man har scoret et 12-tal til Mundtlig Kemi - jeg er bar SÅ STOLT af ham!

Pas på dig selv og dine
- og husk at værdsætte de små øjeblikke!

Knus
...Engel...

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Det gør mig ondt med jeres Farmor - og selvom sorgen er stor, så må det være dejligt for jer at vide at hun har haft et langt og godt liv med glæde og indhold. Og skønt for jer at I har de nyeste billeder at glæde jer over.
Din efterskrift om, at værdsætte de små øjeblikke er værd at huske og også leve efter.
...og mange gange Tillykke med det super flotte 12-tal :)