navbar


tirsdag den 8. september 2009

LOVE

Scrapsisers.dk havde de i august en udfordring, som jeg deltog i. Udfordringen var en skitse, som man skulle lave et Layout udfra, og der var frit slag på tema, farver osv. Mit bidrag blev et LO om Louis og Chili, som efterhånden er uadskillelige venner. Louis er den af børnene herhjemme, som har investeret mest tid i Chili - og det er ganske afgjort noget som allerede nu kan ses på deres forhold.

Oprindeligt, da vi var ude og vælge hvalp, var det en helt anden hvalp som Louis faldt for. En lille tofarvet hun, som havde en tendens til at være lidt tilbageholdende. Men vi valgte i stedet Chili -fordi hun var frygtløs og nysgerrig. To egenskaber som nok er særdeles gode, i et hus som vores, hvor der altid er et rend af unger :o)


Billedet her er taget i midten af Juli. En dag hvor Louis er gået med på luftetur ned til "Andedammen"

Til Layoutet er brugt:
Buttercup by Studio Flergs
Template lavet til udfordringen

I morgen skal jeg på kursus i ITIL principper.
Så jeg kan se frem til en lang - men spændende - dag.
Og inden vi får set os om, er det atter weekend, og vi kan få tid til at scrappe!

Håber du får en skøn uge...!
...Pas godt på dig selv og dine...
...Engel...

2 kommentarer:

Charlie sagde ...

Skønt LO. Børn har bare så godt af at vokse op med dyr og Chili er jo en nuttet lille ven. Dit LO er imponerende flot, med bånd der snor sig og en masse andre ting der ser ud somom man kan røre ved dem. Digi når det er godt!!!! (Somom jeg har en dyt forstand på det - men jeg kan SE når jeg kan lide det...)

Karina Beck sagde ...

Superflot digigscrap. Du kan bare det der. Flot opsætning og dejligt billed. Og sikke en lækker pralebog til mormor.