navbar


søndag den 20. marts 2011

Meeting Jack Sparrow

Her er så det længe planlagte Jack Sparrow Layout... Mødet med denne figur var et stort øjeblik for alle 3 drenge - Lasse spurgte ham pænt om en autograf i bogen, og han stod længe med et vurderende og vildt udtryk i øjnene og vurderede, om vi nu skulle have en autograf eller ej...! Til sidst vurderede han åbenbart, at vi bare var harmløse landkrabber og skrev sin krusedulle i bogen... Da vi kom ud fra hans hytte, kunne drengene ikke stoppe med at snakke om, hvor nervøse de havde været, og havde alle mulige scenarier for, hvad der kunne være sket :o)

Som du kan se på billederne, så kunne de absolut ikke scrappes i albummets blå/grønne nuance og samtidigt få piratstemningen med - og så ville det ikke blive et rigtigt Jack Sparrow møde...!


Til Layoutet er brugt:

Black Pearl af Misty Cato
Teksten er Georgia font

Udenfor skinner en skarp forårssol og egentlig havde jeg lyst til at sætte mig ud og mærke solen varme mit ansigt... men jeg har ondt i knolden, og ved at det bare bliver værre hvis jeg hengiver mig til denne trang... så i stedet vil jeg kravle hen på sofaen, nyde at Louis lige er kommet hjem fra weekend med sin far - og se den optagede episode af "No ordinary family" som er en serie Louis og jeg ser sammen.... Han er igang med at lave te, så vi kan hygge - Min kære mand blev kaldt ekstra ordinært på arbejde, men kommer snart hjem :o)

Og forhåbentligt damper hovedpinen snart af, så jeg atter kan komme igang med lidt scrapperi. Jeg har også kreeret et par kort i denne weekend - men de må vente med offentliggørelsen, for de er til Louis, som har fødselsdag inden længe...!

Jeg håber, at du har en rigtig skøn søndag!
Tak for besøget - kom snart forbi igen!

Knus
...Engel..

10 kommentarer:

Mio sagde ...

Lækkert Lo, jeg elsker Sparrow han er bare så skøøøn.
Uha godt i alle slap, helskinnet ud fra hulen *GG* man ved aldrig hvad han kan finde på : )
Håber hovedepinen snart forsvinder, god søndag : )

Karina Beck sagde ...

Total sejt layout. Alt passer bare så godt sammen til sørøver temaet.
Rigtig god bedring.

lam sagde ...

Sikken et sejt og meget cool pirat layout fyldt med seje detaljer. Forsat god søndag

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Wawww, super sejt layout. Og det kit er jo som lavet til dine billeder, der er så herlige... flot flot

God mandag til dig

Pia sagde ...

super lækkert layout og kanon i farver og detaljer

Annette / aka sagde ...

Hold op for et flot layout. Og i de helt rigtige farver.
Der er bare så mange fine detaljer, at man kan blive ved at kigge....

Håber hovedet er ok igen...og at du kan nyde ugen der kommmer.
kh Annette

Margit sagde ...

Kære Engel
ØV-ØV... ondt i knolden er ikke sjovt!!... håber du er på toppen igen.
Totalt sejt LO (igen)med SÅ mange flotte detaljer =0)... er du vimmer en sej PIRAT... øj... det tema kunne mine små sønnesønner godt bruge laaaaaang tid på ;o) ;o)
Nå, men liiiige at besøg overthere i Disney med dem rækker pengene vist ikke til!!
Knus fra Margit

Sivsko sagde ...

Det er da bare blevet et super LO
Flotte farver og de passer bare super til billederne.
Krammer Heidi

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig lækkert layout, Farver passer rigtig godt til billedet.

Gitte sagde ...

Waouw søde Heidi hvor har du bare lavet mange smukke LO's fra jeres ferie.:)
Hvor er jeg glad for at de kan forstørres op, så man rigtig kan se detaljerne, billederne og ikke mindst at kunne læse dine hyggelige rejse beskrivelser.:)

Du må ha' en rigtig dejlig weekend
Knus